Konstutställning igår

Igår hade vi konstutställning. Theee Konstutställning. Hade skitkul, dock har jag idag träningsverk av allt bärande, pushande, stående och gående. Och allt det med klackar. Suck.

Har ju sneklippt lugg nu, fett nice. Trivs som bläckfisken i havet. Nu har jag bara lite kvarstående funderingar kring mitt hår. Jag ska skaffa extensions snart. Problemet är bara om ja ska färga hela skallen röd, eller hålla kvar det blont? Jag gillar att vara blond, jag vill bara inte bli sedd som "en blondin" if you get what I mean. Hellre som en "rödhårig" :P trots att jag egentligen tycker att jag är snyggast som blond... Himla I-lands-kval alltså...

Yes, igår var utställningen som sagt, men det är imorgon som är viktig. Då kommer the examinor få en privattur genom mina verk och sedan ska hon betygsätta mig. Omg. Men innan det, klockan 06.35 på morgonen, tänkte jag träna så jag är lugn och avslappnad tills dess. Största problemet som skulle kunna dyka upp är om jag plötsligt typ inte får fram orden på engelska, inte får fram vad jag vill säga. Det vore bajs. Men nu ska inte det hända.

Jag och mamma ska btw till London! Wii!

Bilder från utställningen kommer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0