Härlig Hemma Helg

image58Vilken slöardag! Har bara suttit hemma, läst UNT, lagat mat, fotat och fixat massa grejer till filminspelningen på onsdag. Fick ihop en hel del statister, runt 23 tror jag. Hoppas de inte tycker det är för många. Sedan har min underbara lilla filur, Sanna nyss varit här! Kände mig riktigt moget vuxen när vi pratade om hur skönt det är att bara sitta hemma och dricka te, istället för att gå ut på krogen.

Haha, mogen eller tråkig, I dont know.

Sanna hade med sig en inspelning från talangjakten i 8an! haha, Vad roligt! Fick nästan lite nostalgi-jag-längtar-tillbaka-känslor. Men bara nästan. På de flesta sätten är det bättre nu. Synd bara att jag förmodligen inte kommer få uppleva en skurmopp-låt en gång till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0