buööööö!!h!

Oh Yeah. Har inte bloggat på ett helt himla  tag men jag tänker inte ha dåligt samvete över det. 
Jag har helt enkelt inte haft tid. Tiden jag haft har blivit prioriterad åt andra saker. Nu är de sakerna förbi, och jag kan förhoppningsvis proceda min blogg.

En obehaglig känsla har på sista tiden varit på besök hos mig. En oro. Fet himla oro som inte går att trycka ner. Framtiden. Slutproven är i maj, innan dess kommer jag ge upp mitt normala liv. Prioritering nummer ett, skolan. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag visste att jag kunde ha presterat bättre på slutproven. Jag kommer att ge ALLT. 

Nu är det slutspurten, Och yeah, Jasmine kanske inte är bästa människan på långdistanslöpning, men spurten, det är då hon gör personbästa.

Så kära vänner, ha tålamod! Om jag inte har supermycket tid att träffas, tänk bara "det kommer tid". För det kommer det att göra. Och då kan vi ses hur mycket som helst. Jag ser sjukt mycket fram emot att ha tagit studenten. Då blir mitt liv mitt eget, mitt eget ansvar som jag får göra vad jag vill med.

måla, resa, fika, festa, sticka, läsa, jobba, flytta hemifrån, bli rik, ha en hundvalp, shoppa, renovera, träna, laga mat, slappa, stressa, etc etc precis vad jag känner för!

Ljuset i tunneln är tydligt. Jag tänker inte stanna för drickpaus innan jag är där. No way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0