Undrar när mina kläder kommer...

Beställde i fredags en kofta och en blus från HMs hemsida. Haha, lite onödigt kanske i och med att HM är typ... 4 km härifrån. Menmen.. Det är så kul med postorder och så kan man prova det hemma i lugn och ro. Idag kom dom inte så jag hoppas på imorgon.

image44Ikväll är det Top Model. Jag hoppas att elaka Pia, Sanna och Margarita skärper sig. Jag har tjatat om det förut men jag pallar verkligen inte deras stil. Låt Hawa vara! Ikväll tror jag att de väljer vilka som blir de tre finalisterna. Jag hoppas på Hawa, Pia och Margarita. Sanna är lite tråkig tycker jag. Hon har ingen utstående personlighet, och hennes bilder är inte helt underbara heller.

Längtar tills nästa säsong av amerikanska Top Model börjar. Tyra Banks Utklassar Vendela. Vendela är iofs bättre än Mini Andén var, men ingen av dem är bra. Varför finns det ingen Tyra Banks i Sverige för?

Oh, well. Nu ska jag plugga biologi. Verkligen allt inom biologi också. Genetik, blommor, celler, njure, hjärta, lungor, sjukdomar, ekologi... and the list goes on forever.
Snart är denna vecka över. Snart så... I keep telling myself.

Kommentarer
Postat av: Anonym

E de top model ikväll? när då vilken kanal?? puss

2007-11-28 @ 18:02:35
Postat av: Tiina

bajs. de va jag Tiina som skrev de där.. men de verkade inte komma med.

2007-11-28 @ 18:03:25
Postat av: Jasmine S.

Haha, SÖÖÖT Tiinaaa! Det är klockan 21.00 på 3an. Pluggat ngt på biologin btw? omg.. im screwed

2007-11-28 @ 18:30:45
URL: http://highonfashion.blogg.se
Postat av: Alexandra

Håller med om att Tyra utklassar Vendela, amerikanska top model är så mycket bättre och seriösare och tar så mycket snyggare bilder med roligare teman :) Om man jämför de två tycker jag inte att någon i svenska topmodel har någon riktig koll alls faktiskt :P

2007-11-29 @ 07:40:02
URL: http://julialex.blogg.se
Postat av: Alexandra

Btw tack för kommentarerna på min sida :)

2007-11-29 @ 07:42:26
URL: http://julialex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0