Moi dans le tröja.

image47Ok, min franska är inte suverän, men whatever, haha. Måste ju få roa mig själv lite.

Detta är då koftan jag beställde. En sk. "pojkvänströja" lite internt sagt mellan mig och Tiina. Måste säga att jag är very nöjd. Den gick på 298:- + lite frakt då. Älskar den här översize kofta-trenden. Sjukt snyggt!
Den lila blusen jag också beställde visade sig vara lite väl tråkig för min smak och åker tillbaka i returen.

Idag har annars varit en relativt chill kväll. Älskling var här, vi lyssnade på musik och försökte vinna en Xbox.

Ett tips för er som säger att ni aldrig vinner något, joina här! Om man verkligen anmäler sig till allt vinner man ju någon gång, eller hur?

Kommentarer
Postat av: bownii

ja gud, familjeproblem är verkligen jätte jobbiga..tack så mkt :)

2007-11-30 @ 03:09:46
URL: http://bownii.tjejsajten.se
Postat av: Tiina

AAH! me love it! mysmysmysmysmys!! JÄTTE fin på dej! haha pojkvänströja;) puss!

2007-11-30 @ 19:37:32
URL: http://nyckelpigga.blogg.se
Postat av: Elinaaa

oo vilken mysig o fin tröja! mee like.. hörru, har helt missat din nya super fina o roliga blogg.. kep blogging säger jag bara;)

2007-11-30 @ 19:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0