Julmarknads-förberedelser

image36Idag var jag på Kupan och förberedde för deras julmarknad. Vad mycket jobb det var och hur mycket saker! Helt sjukt hur mycket julgransfötter, adventsljusstakar, tomtar, brickor, julgranskulor, glitter, lucialinnen, och glöggmuggar det finns. Så ni alla Uppsalabor eller alla som vill hit, kom till Kupan (i boländerna) nu på måndag då julmarknaden öppnar. Allt är galet billigt, finns dessutom massor av snygga festkläder också. Till exempel köpte jag den här guldiga boleron idag, för endast 30 kronor! Här vänner finns det Mycket fynd att göra. Fast pris på allting, no mather what märke, dessutom går alla, precis alla intäkter till Röda Korset. Shoppa och välgörenhet på samma gång, ja tack!

Nästa vecka har jag och mina kära IB-vänner prov-vecka. Väldigt kul. Inte. Så nu borde jag väl plugga lite I guess. Matte, psykologi, biologi, svenska och engelska. I really cant wait.

Åh, måste bara dela med mig av min nya favorit-konstnär! Hon heter Michel Keck, och hennes tavlor är faktiskt helt fantastiska! Kan titta på dem i evigheter och bara drömma mig bort. Helt otroligt.

Kommentarer
Postat av: JesperONE

Mycket vacker tröja, liksom du =)

2007-11-26 @ 00:06:32
URL: http://jesperone.blogg.se
Postat av: Elisabet

Fin bild! Ha en riktigt bra kväll!

2007-11-26 @ 19:01:16
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: gallon.blogg.se

fin liten väst du har!

2007-11-27 @ 17:21:30
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0