Hemmaspa

Nu har jag precis haft Hemma-spa. Myys. Älskar hela grejen.
Schampoo, Balsam, Hårinpackning, och medan den verkar, Kroppspeeling, Rakning, Ansiktspeeling, sedan skölja ur inpackningen, Tvål. Sedan fixar man ansiktsmask, låter den verka, sedan ansiktskräm och sist manikyr och pedikyr.
            I love it. Man känner sig så fräääsh och underbar. :D

image31Idag provade jag att peela mig med kaffesump som jag har hört väldigt mycket positivt om. Det var faktiskt riktigt bra! Huden blev riktigt peelad och man fick en väldigt len och "oljig" effekt. Perfekt budget alternativ.
Hårinpackningen jag använde var Fructis nya, "Instant wonder treatment" som jag fick ett prov av i nya Cosmo. Man ska inte låta den värka, utan bara sätta i och ta ur. Den ska tydligen göra håret luftigt, och inte tungt som annars brukar vara fallet för hårinpackningar. Jag blev riktigt positivt överraskad! Trodde inte den skulle vara så bra måste jag erkänna. Fast å andra sidan tycker jag att halva grejen med inpackningar är just det att man måste vänta. Haha, det blir liksom mer "spa-känsla" av det hela.

Ikväll är det Top Model Stockholm. Jag blir så SUR på Margarita, Pia och Sanna! De beter sig så barnsligt mot Hawa! Jag fattar inte. Alla har stilen att "hoppas hon gör en dålig bild så det går bättre för mig". Hur kan man vilja vinna på grund av att andra har dåliga bilder? Man vill väl slå dom som är bäst och därigenom vara visa vem som är bäst? eller? Jag blir sjukt irriterad. Och hur de snackar skit om varandra! De beter sig som om de gick i mellanstadiet!

Nej blä. Idag efter skolan gick jag och Tiina på Galleri1 på konstutställning. Pinsamt. Vi fattade inte att utställningen var i rummet man gick in i, hon hade gjort det som ett Café. Haha, så vi typ tänkte gå upp för trappen för att leta efter utställningen, och så var vi redan på den! Men det var fina grejer, dock är 14 000:- för en tapet på en vägg lite för mycket. Det höll både jag och Tiina med om. Sedan fikade vi, och hade en hel del intressanta samtal. Det känns alltid väldigt givande att prata med dig Tiina måste jag säga! Vi har så mycket att säga och så mycket åsikter...

Imorgon är det universitets-mässan på Älvsjö. Det ska bli intressant. Kommer springa runt där som ett feak eftersom jag verkligen ínte har någon clue om vad jag vill göra efter studenten... Suck.

Kommentarer
Postat av: paulina.

det är inte jag på bilderna så jag vet faktiskt inte vart tjejen hittat dom.
jag tror att det är ett par röda strumpbyxor som hon sedan satt ett par mönstrade över

2007-11-21 @ 22:01:09
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Lina

Jo tack! Jag håller med dig! Men det hade gått så jävla bra för henne om hon inte hade kört på den looken! Tycker hon ska skärpa sig ordentligt, för det vet hon ju fan inte hur man ska göra ännu! GAH! :)

Så den där Fructis var bra då? Jag har tänkt på att köpa den varje gång jag har sett reklamen ploppa upp i tv-rutan! Jag får köpa den när vi åker till Ullared nästa vecka! :)

2007-11-21 @ 22:02:52
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Tiina

Jag tycker verkligen som du! vi kommer verklien nånstans med våra diskussioner!! puss på dej gumman!

2007-11-21 @ 22:10:25
Postat av: Lana

Ja, du borde verkligen ta den. Sjukt snygg är det med såna koftor.

2007-11-22 @ 19:42:36
URL: http://lanastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0