Sjuk som en duk

Blaaah. Känner mig som en rutten banan. Utanpå ser man äcklig ut alldeles brun och mjuk (i mitt fall snorig och blek), och inuti är man ännu värre. Äcklig och sjuk. Jag vill bli friiiiisk!! Jag måste bli frisk, jag behöver bli frisk, jag ska bli frisk!! 
Anledningar till varför jag känner stress med att bli frisk:

1. Jag ska till göteborg på fredag, vill inte vara sjuk då.
2. Jag har en massa plugg, tex. CAS deadline på fredag och jag måste fixa massor innan dess
3. Jag har bild imorgon, jag verkligen vill gå dit av hela mitt hjärta
4. Det är tråkigt att vara hemma.
5. Jag kan inte börja träna med Karin.
6. Jag kan inte pussa älskling. (med gott samvete iaf)

Finns fler anledningar, jag ser däremot Ingnting positivt med att vara sjuk!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Men idag stumpan, då äääägde vi :D fyfan vad bra vi var!
Och vad äckligt det lät att du var mjuk och brun, eeeeeeeeeuw

2007-12-13 @ 18:23:45
URL: http://kaaraina.blogg.se/
Postat av: Tiina

nämen....=S stackars du...som en banan... jag va me sjuk idag. blääh... men inte samma sjuk fast ja känner mig också som en rutten banan. Jag saknar ju diig! =( PUSSAR!

2007-12-13 @ 19:49:12
URL: http://nyckelpigga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0