Shoppingmaniac back in Uppsala

Yes. Kom hem idag från Götet. Igår kl. 8 på morgonen gick jag in på Ullared. Ett flertal timmar därefter gick jag trött ut därifrån med 860:- mindre. Oh yeah. Och vilka saker jag fick för de pengarna! Har handlat julklappar till alla jag ska ge till, nu är det bara att slå in dem.

Jag köpte lite grejer till mig själv också.. 3 trosor, skitsnygga, kostade 25:- styck, 2 BHar, den ena för 19 (!!!!) kr, den andra 39:-. Man blir helt galen. Sedan köpte jag ett nytt träningslinne för 49:- och lite mer. Lägger upp bilder så fort den här skitdatorn tillåter.

Imorgon ska jag och Karin träna igen!! Vi ska bli så HETAA, yeah!! Har gjort en liten spellista i iPoden för hårda gym-timmar. Ett litet utdrag ur spellistan:

Red Flag - Billy Talent
Fallen Leaves - Billy Talent
Harder, Better, Faster, Stronger - Daft Punk
Disco Fever - Paris
Fairytale gone bad - Sunrise Avenue
Rise Up - Yves La Rock
Eye of the tiger - Rocky Soundtrack
Little of your time - Maroon 5
Jerk it out - Caesars Palace


Kommentarer
Postat av: Karin

Yeeeah Jaz, va duktigt gjort av dig! :D det ska bli så himla kul imorn, vi kommer äga gymmet ;) hehhehhe puuss

2007-12-16 @ 23:39:46
URL: http://kaaraina.blogg.se/
Postat av: martina

I looove Billy Talent, men såg dem live i sommras, och de sööööög!

2007-12-24 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0