Gbg Here I come!

hello. Min dator har landat på en mina eller något, den är total kaputt. Därför bloggar jag från mammis dator vilket i sin tur betyder att bilderna jag laddar upp kommer bli fulare eftersom jag inte har tillgång till photoshop.
Så, då var det sagt I går tränade jag!! Woohoo! Jag och Karin ska bli värsta vältränade har vi bestämt oss för, så igår köpte jag gymkort på Nautilus och så tränade vi med en instruktör. Jag var rätt klen och skyllde förståss på att jag är sjuk. Självklart var det därför :D Karin var riktigt Hi alltså! Shit! När hon sprang kallade instruktören henne för Kenyan! Omg... Karin, jag vill bli som du!

 Innan jag tränade hälsade jag på min käre vän Sandra på bolandsskolan. Jag hade lite tid över så jag satt med på hennes lektion (IB-varning, eller..?). De kollade iofs på ngn film, men endå. Sedan gick jag till Kupan som ligger jättenära och lyckades hitta en helt underbar pälsmössa! (tror det är fejk) för 30 kronor! Amazing. Har en bild som jag precis lagt in i datorn med den här helt sjuka datorn klarar visst inte av att lägga in den.. Grr....

Idag har jag varit med Karin, vi har gått lite på stan och inte kollat efter underkläder :D Sedan har vi fikat och babblat babblat och planerat våran träning. Vi är Pepp!!

Btw ska jag och Jesper till göteborg idag! Wiii!! Så nu måste jag packa! See you babes!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-12-16 @ 17:30:49
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0