Chilli-dill-dag

Idag är det en lugn dsg. Sitter just nu och tittar på Ciderhusreglerna på 4an. Det måste vara en av de bästa filmerna som gjorts. Jag älskar den. Visste ni att det är svensken Lasse Hallström som gjort den? Han är ett geni.
Hela morgonen har jag varit överlycklig över att det är 1 december. Datumet bär på så mycket nostalgi. Det var datumet man längtade till, då fick man öppna chokladkalendrarna (ja, jag hade mååånga), titta på julkalendern på tv, börja käka gröt på morgonen osv.. jag älskar första december. Så... Idag har jag tävlat på typ tusen online-julkalendrar för att fira 1a december. Till exempel den här, den här, eller den här. Vill ni ha fler adresser?
Idag har jag även köpt min julklapp till Älskling också.. Vågar inte säga vad i och med att jag tror han läser min blogg.. hehe.. Jag avslöjar på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0